)*.:: heart kOrang ::.*(

Sunday, January 2, 2011

Happy new year!


Assalamualaikum =D
Entri yang pertama bagi tahun baru nie 2011.
Happy New Year 2011
Selamat tinggal 2010.
Banyak kenangan yang tersimpan pada tahun 2010.
Banyak suka duka pahit manis pada tahun 2010.
Semua tue tinggal kenangan yang xkan pernah hilang dari ingatan saya.
Begitu juga anda! Setiap tahun, isi di dalamnya sangat bermakna.

Mesti semua tahu yang tarikh palin manis & cantik bagi tahun 2010 adalah 
10/10/10. Tuela tarikh lahir nya saya di dunia nie. tapi bukan tahun 2010. tahun 1989. heee.

Sedih sambut new year eve kat dalam bilik sorang2.
rinduw nak tengok pemandangan bunga api kat KLCC dari rumah.
rinduw nak lari kat beranda bile dengar bunyi mercun & ketawa dengan adik2 bile tgk bunga api.
rinduw sangat dengan suasana kat rumah.

Tengok kat bawah nie.,,
Tadaa!!

Haa niela pemandangan bunga api kat klcc. Rindu nak sambut new year eve kat rumah.
Nak taw!!
Kalau kat rumah, aku lah owng yg paling excited nak tgk bunga api!
kalah taw adik2 ku yang iwan & ifah tue.
hehe! =D 
Walaupun banyak kali tgk aku xpernah bosan sebab percikan bunga api sangat lawa dengan warna2 yang cantik.
Tapi bile kat Penang aku xtgk pon bunga api tue. Walau pun bunyi mercun xhenti2 kat penang bile tepat jam 12 malam.
Kenapa? Sebab xde siapa yang teman aku tengok. =(
Sambut new year eve berseorangan memang menyedihkan.
Tangga yang bese aaku lepak ada orang dah c0p tuk tgk bunga api.
Bis mane lagi aku leh pergi. terpaksa aku masuk bilik balik & menyelimutkan diri dengan menyembunyikan kesedihan dalam diri nie.
Tidur mungkin boleh hilang kan kesedihan & kesunyian yang aku hadapi.
kadang2 x juga.
Huh! mengeluh* bukan caranya tapi aku xterdaya.

D`tulis oleh:
:: gadis kesunyiaan ::
p/s: selamat tahun baru MSAJ. <3 u



0 comments:

Post a Comment