)*.:: heart kOrang ::.*(

Sunday, January 2, 2011

Azam baru vs Azam lama

???Azam baru vs azam lama???
Kalau korang nak tahu, selama nie aku xpernah ada azam pun.
Ntahla, kadang2 aku malas nak fikir pasal azam.
So aku xde azam tahun 2010.
Tapi pada tahun 2011 nie aku harap sangat tahun nie lebih baik dari tahun sebelum2 nyer.
(Special request)
So tuk jadikan tahun nie berbeza dengan tahun 2010 & dengan harapan 2011 adalah lebih baik dari tahun 2010, aku nekad tuk senaraikan beberapa determination/azam yang perlu aku lakukan.
Sakit kepala taw x nak fikir nie! dahla aku bukan jenis suke berfikir. Huh!
tapi xpew. demi mase depan aku jugak =p

Azam tahun 2011

Jab yer, aku cek planner jab. heee. ok! serius nie.
Saya Nurul Asyikin Abdullah dengan ini berazam pada tahun ini saya 
  • insyaAllah, mesti dapat pointer 3.7 pada sem ini.
  • cube tingkatkan b.i saya supaya lebih baik.
  • akan cube cukupkan solat 5 waktu sehari semalam di samping memperbanyakkan solat hajat, baca yassin & al-quran.
  • berjimat cermat & target simpanan RM _ _ _ _
  • nak mahirkan pandu kereta. aku name jew ade lesen tapi penakut nak bawak.ngeh3!
  • nak sentiasa gembira & kurangkan stress
  • nak jadi anak, kawan & kekasih yang baik & sentiasa diperlukan.
  • n yang paling penting aku nak graduate dengan cemerlang! itu mesti!
Tue jewla setakat nie azam aku. xnak la tamak2. ti satu pun aku xdapat laksanakan.
tol x? betul3 - kata upin ipin. heeee

Doakan azam aku tercapai. InsyaAllah! =D

D`tulis oleh:
:: syikin ::
p.s: azam baru, tahun baru, boyfriend baru leh x MSAJ? heee




0 comments:

Post a Comment