)*.:: heart kOrang ::.*(

Wednesday, January 19, 2011

Aku & Sushi King!

Salam sume..=D
gembirakah anda harini? Hehe! Hope korang happy2 selalu la ea.
Aktiviti ku pada harinie yang best adalah pergi dengar career talk.
Haha! 
Agak best jugak lah career talk tadi. 
And pemberi talk nyer adalah orang Jepun yer kawan2. 
Wah! Beliau adalah Tan Sri Dato' Seri Fumihiko Konishi.
Sedap kan name beliau. Hehe!

Ceramah beliau tue banyak jugak lah memberi kata2 semangat gitu bagi yang 
nak graduate nanti.
Pas bis talk tue, dapatlah bentO Sushi free!
hEhe! Shuke2!
Walaupun pada hakikatnyer aku xlah suke makan sangat pun benda alah nie. Haha!
Dah alang2 dapat free tue ambik jewla yer.
Balik bilik kongsi dengan roOmateku.
Last2 x habis jugak.
Sebab due2 tak larat nak makan. 
(--") Kenyang!

Meh2 tengok Sushi yang aku dapat.

Banyak kan! Agak2 nyer kalau beli nie makan belas2 ringgit jugak nie.
Yang hijau2 tue Wasabi yer. 1st time kot aku makan benda cenggini. Haha!


Ade jugak yang sedap. Aku pun bantai jew makan. hehe! ^^,
Ok la rasenye. Korang shuke kew makan Sushi nie?

Last2 nielah baki yang tinggal yer. Aku dah tak berdaya nak makan. 
Rase nak muntah pun ada. Haha!
Papepun thanks yer Sushi King!

p.s: masalah itu menjadikan hati menjadi murung tapi di sebalik kemurungan itu akan terselit pula kebahagiaan.

Apabila masalah itu telah selesai, percayalah kita pasti mampu tersenyum malah tertawa sewaktu mengenangkannya.


2 comments:

  1. @hantu GiGi
    haha! bgus2...
    syikin xsuke sgt...
    alang2 dapat free tue ambik jewla..
    rezki jgn ditolak kate orang..hehe
    ^^

    ReplyDelete