)*.:: heart kOrang ::.*(

Saturday, January 8, 2011

Part2: Jamuan PBJ USM Penang International

Assalamualaikum =) & halo2!
seperti yang dijanjikan malam semalam, so harini nak citer pasal jamuan yang aku attend sempena majlis makan malam penghargaan bersama Naib Canselor USM dan penyerahan sijil. 
So, disebabkan aku nie salah seorang dari ramai2 orang yang trlibat, aku pun dijemput jugak.heee .
mood: shuke2!. sebab dapat makan free. bukan senang babe nak dapat makan free. ceh!
Sumbangan aku pada PBJ nie xla besar sangat, aku sebagai field marshal jew. pegawai padang la kate orang melayu. Walaupun kecik sumbangan nyer tapi sangat diperlukan k! heee!
Tapi memang aku respect la sekreteriat2 yang pegang jawatan tinggi2 nie. bukan senang tue nak ambik responsible tambah2 pulak nie peringkat international. Cayalah! Go0d job u all! 

Event semalam tue start jam 8.00 malam, so pas solat Maghrib aku pun geraklah. Tapi sebelum melangkah keluar, perkara wajib yang perlu dilakukan. Tengok bawah! HAHAHAHA!

1 2 3 snap snap snap. (^_^)/ peace*
Haha! dress aku simple jew. sebab orang nyer pon simple. nie bak kate MSAJ la. heee! Uik ade lagi la. Bawah nie!

Haa! gambar nie aku sent kat MSAJ. Komen die sgt2 mengembirakan aku.
Thanks MSAJ. heee.
sila abaikan yang belakang tue yer.
Seperti biasa, niat aku ke sana adalah untuk MAKAN! heee. shuke2.
aku memang suke makan. kalau keluar dengan MSAJ, memang keje aku sikit2 lapa, padahal baru jew pas makan. Tapi disebabkan MSAJ nie, faham perangai aku, die pun layan jewla.
& sebab tue aku telah menyebabkan dia jadi pakcik cit. kan MSAJ? HAHA! =D

Sampai kat sana kena tunggu Naib Canselor datang dulu. So sempat jugaklah snap2 gambar. 
Masalah nyer gambar tue gelap & inilah jadinyer. Usha bawah nie!

Nampak ke? Wat2 nampaklah ea.haha!
sebelah ku tue adalah temanku, Cik Fiera namanya.

Tengok2 ala2 candle light dinner gitu! Nak makan pun susah.
ahaha! xnampak makanan yang ku makan.

Malam tue , ade macam2 acara. Ada door gift, cabutan bertuah, persembahan, & macam2. Haa! yang aku shuke, cara die wat cabutan bertuah nie lain ckit. 1st time aku datang event yang buat cabutan bertuah tanpa menggunakan nombor2 karut marut tue. Haha!
Cara die, dyorang lekatkan nama2 artis dari hollywood, bollywood & also MALAYWOOD kat atas doorgift yang tetamu2 dapat. Doorgift yang diorang bagi adalah "Multi Grain Cheerios" di sponsor sepenuhnya oleh NESTLE. So aku boleh la wat sarapan pagi yer cereal nie. Jimat dwet xyah beli. Terima kasih Nestle! Haha!
Tengok picture bawah nie..

Nilah yang aku mention tadi. kreatif! i like!

Aku dapat Megan Fox, aku datang dengan lagi 2 orang temanku. So tehah dapat Nicol David while fiera plak dapat Lindsay Lohan. Heee. Kitorang happy sangat.
Tapi jodoh aku dengan cabutan bertuah sentiasa xda. Aku rasa banyak2 event yang ada lucky draw, aku xpernah dapat babe. Jeles glew tengok orang dapat hadiah2 dari cabutan bertuah tue.
huh! =( Tapi nak wat cam ner. Rezeki masing2, terima jelah. chewah!

Then, aktiviti makan2 adalah yang paling seronok. Maaflah yer, xdapat snap gambar masa makan. Kerana makan lebih penting dari snap gambar. Haha! 
Memang xingat dunia la time tengok banyak makan. Kalau boleh sume nak rembat. Meh aku senaraikan ape yang aku makan yer. Boleh dikatakan semua station makanan yang ada aku pergi kecuali 1 station . sebab aku xlarat dah. heee! (gelojos betul!)

Menu2 yang dimakan oleh ku:
  • Nasi tomato
  • Char kuey teow
  • Satay (puh sedap tue!)
  • Rojak buah
  • BBQ (udang, salad, & ikan pari)
  • 2 potong kek
  • Ais kacang (marvelous!)
  • dan 1 benda yang aku xsempat nak makan adalah Har Mee. pe ea rasenyer? rugi xtry rase. heee!
Cam ner? banyak kan? memang menjilat jari gua kata kat lu. Haahaa! Time makan2 tue adalah majlis penyerahan sijil diselang pulak dengan persembahan & cabutan bertuah. 
Sijil aku dapat cam kat bawah nie yer.


Lastly, kami balik dengan perut yang kenyang & perasaan yang sangat gembira.
=D

D`tulis oleh:
:: syikin budak gembira ::
p.s: len kali  wat jamuan lagi yer. rindu nak makan free lagi. haahaa! Assalamualaikum =)














0 comments:

Post a Comment