)*.:: heart kOrang ::.*(

Friday, December 17, 2010

Mak xsihat harinie...

Harini mak aku xberapa sihat. So mak ambik m.c. sian aku tgk mak.
Aku harap & doakan mak cepat sembuh.
Pagi tdi aku bangun tido tgk dapur x berkemas, ada ayam yg xmasak lagi, mknan kucing pon cam xde orang bagi.
Cz biasanya pagi2 lagi mak aku dah masak, kemas dapur, bagi kucing makan.
Kerja aku cumer  kemas bahagian depan, sidai baju, lipat baju, bagi kucing makan wak2 tghri & petang & mcm2 lagi lah. Xperlu aku nak cter.
Aku tgk motor kat depan umah adew cz besenyer mak aku g keje nek motor. Beselah korang faham2 lah traffic jem kat k.l nie. Lebih bek naik motor. Xla tension.
So mak aku akan tinggalkan keter kat umah.
Aku tpon handset mak aku banyak kali xangkat, pew lagi isaw la aku.
Yerla! Xgtaw pape pon, tbe2 jew xde. Call pon xangkat. Adik2 aku yg len sume tido g, mesti dyorang xtaw mak g mane. Aku tgk kete xde.
Dalam fikiran aku mesti mak g kedai nie.
Lame gak la aku tunggu. Last2 mak balik, rupernyer mak g klinik ambik m/c. Fuh! Isaw glew aku cz mak xgtaw g mane. Mak2. ish3.ehehe!

Disebabkan harini mak aku xsihat, jadi kerja2 mengemas, memasak, & jaga adik2 jatuh kepada aku. Dush! Beratnyer. Hahaha!
Tapi xpewla aku xkisah asalkan mak cepat sihat.
Harini aku masak nasi goreng tuk sarapan family aku.
Hahaha!
 &
Harinie jugak ak xtaw la ape malang naseb aku, terpijak kaca time ngah basuh pinggan2 & cawan2 kat dapur.
Adoi! Berdarah! Sakit! Nak wat cam ner aku basuh jewla ngan air. Ish sapolah yg letak kaca kat cnie.
Okei. Habislah kisah harinie.
Aku harap mak aku cepatlah sembuh.

Kerisauan = bukan pasal FYP aku, tapi pasal Final project aizuddin azlan (geng study group aku). Tapi aku nyer final project pon aku risaw jugak. hehehe! Dia hantar mesej kat FB punyer panjang cter masalah die.
tapi aku mintak maaf, aku betul2 xleh tolong die. Sian plak lak budak tue.
Tapi aku syukur sgt, at least final projek yg aku nyer xsesusah die.
Din sabar lah yer. Aku tahu ko boleh buat kawan!

Esok! Aku ada dating dengan MSAJ.
So aku cume harapkan esok hari yg happy buat ktyorang berdua.
(special-request)

Assalamualaikum =)

D`tulis oleh:
:: perempuan yg mengharapakn ibunya cepat sembuh ::
p.s: mengharapkan kegembiraan setiap kali keluar bersama dia. 

0 comments:

Post a Comment