)*.:: heart kOrang ::.*(

Saturday, January 29, 2011

Plan waktu cuti = KHURAFAT

Salam sume! =)
EsOk aku balik KL. yeyy! tapi sebenarnyer xdelah excited sangat. Tak tahulah nape, rase biasa jew. Tapi sebelum nie bukan main kira hari2 nak balik, siap pangkah2 date kat kalender, dah tiba masa nak balik esok tak excited lak. Huh! Apekah ? Haha!

Maybe esOk kot baru excited. Harap2 lah. =)
Esok tiket kul 1.30 pm, bas kosOrtium. Hehe! tapi pagi2 tue kena p lab lagi. Beselah terlebih rajin lah Orang kate kan. Hope cuti nie adalah `HAPPY DAY` tOk aku bersama family and jugak Pakcik cit ku a.k.a MSAJ.
Haha! it special request Ok!


Barang2 dah siap packing, sO ole2 tuk bawak balik kat rumah adalah kerepek2 Al Naimmi. Haha!.
Dok jalan2 tadi ada jualan gerai Alumni, harini lah yang last. Tue yang g usha2 tue, tup2 baru teringat aku x bawak2 pape pulak balik tuk famili ku yang tersayang.
So, dah alang2 tue aku beli jewla, 3 packet 5 hinggit tue, bOleh tahan per harga die. Tapi pack xlah besar mane pOn. huhu!
And tuk pakcik cit aku tue, die mengidam nak makan kerepek ubi bercili! pergh, aku dahlah tak tahu cam ner ruper kerepek tersebut. hehe!
Last2 aku beli jewla dua jenis kerepek yang aku rase adalah kerepek ubi bercili tue, bagi jewlah due2, yang penting masuk mulut die and famili belah bakal mertua ku. Ceh! perasan ajew! tapi doa2kanlah yer. haha! 

Balik nie, plan ku cam beselah,dOk umah jew. Kalu pakcik cit tue ajak kuar, barulah aku melangkahkan kaki ku keluar rumah. haha!
Home is the best place Ok! Rindu glew nak berlanding2 di atas katil ku. huhu!
Ingat nak ajak MSAJ tengOk citer KHURAFAT . 


Time balik jewlah aku leh menontOn wayang. Kalau kat penang nie payah ckit nak g . Banyak masalah terutama skali transpOrt ye kawan2. hihi! malas nak berjalan. ceh!
Ramai orang ckap citer tue best , sO sebagai anak melayu, aku haruslah menyokOng citer2 melayu yer. Poyo jew! padahal selalu jew aku dOk kutuk citer melayu xbest. huhu!

ok lah. doakan perjalanan ku ke KL selamat sampai ea esOk. Amin~
EnjOy ur holiday. yey! (^_^)\/ *wink2* *peace*



0 comments:

Post a Comment