)*.:: heart kOrang ::.*(

Sunday, January 16, 2011

Saya Pelajar USM

Assalamualaikum =) and halO2 tuk korang sume yang bace entri nie. 
Entri nie khas ditulis untuk segmen Sahabat Blogger untuk pelajar universiti awam. 
Link nye di (SiNi) ea. Cpat2! G tengok. Sambil2 tue leh la korang follow2 blog bdk U. Hee!
sO disebabkan aku merupakan pelajar universiti awam, sO menjadi t/jawab ku untuk menulis entri nie. Ceh! 

aKU study kat Universiti Sains Malaysia. sO USM adalah U aku. =) Seperti yang korang sume tahu, USM ada 3 tempat and aku study kat USM induk, iaitu overdsea kat Pulau Pinang. 
(^_^)\/
Kursus yang aku ambil adalah Teknologi Industri (T.I) bahagian Environment. Atau kalau budak2 kat T.I panggil Entech (Environmental Technology). aKu masuk USM July 2o08 and insyaAllah akan tamat pada tahun nie, 2011. Amin~Doakan yer kawan2.!

Bila dah tamat blaja nanti mesti aku akan merindui USM, hehe! Btol aku tak tipu. Disebabkan pagi tadi aku pergi schoOl untuk ambil sample bagi FYP aku, aku sempat snap beberapa pemandangan kat kwsn p.pengajianku. Sila tengok bawah!
*
*
*
Kolam ikan yang menghiasi kawasan teknologi industri
Klik tuk tumbesaran picture nie k! Pagi yang indah!

Kenangan manis dan pahit susah nak aku ekspresikan dengan hanya menulis, terlalu banyak kenangan pahit dan manis selama hampir 3 tahun aku di USM nie. Macam2 ragam dari orang disekeliling ku yang membuat aku akan merindui semuanya bila berjauhan dari USM dan juga kawan2 di sini.

Senyuman2 mereka dalam picture2 kat bawah nie yang aku leh ekspresikan kenangan manis dan pahit kiteorang selama hmpir 3 tahun bersama. Heee!

Kami sangat gembira bila boleh wat lawatan di luar. (^,^)/ Yey!
Sebab bila ada lawatan luar, kelas akan cancel. Haha!
Hehe! kami sangat suke ambil gambar. Pantang ada kamera di situlah ada kami.
*Tersenyum diriku bila teringat waktu nie*
1st time kot aku makan teppayanki!


Kami adalah studygroup mate. Bila study week kami pulun glew2.
Kenangan bila selesaikan soalan past year & study same2 buat aku tertawa  dengan kerenah dan ragam2 mereka. Kenangan pahit bila tension dekat nak exam! Hate it! (".)
Reza seorang yang blur2, aizuddin seorang yang pelik, gelak faiz buat aku nak gelak jugak
fiera sahabat yang perangai dia lebih kurang aku. Hee!

Aku teringat lagi waktu nie, Reza lambat bersiap untuk kemas barang waktu kami adakan lawatan kat K.L.
Sangat kelakar time nie. Masuk bilik Reza leh pulak snap2 gambar padahal Reza dah kelam kabut nak berkemas. Hee! =D Maaf Reza.


Jamuan raya teknologi industri. Kami lagi yer. Duk gelak jewlah time nie, macam2 ragam. Faiz dengan Reza yang dapat cabutan bertuah yer. Aku cume pinjam sat nyer. Konon2 dapat hadiah le. Haha!

Kami sentiasa berlima!. Bila time study week kami akan jadi sangat rapat. 
bIla bukan study week semua duk wat hal masing2. Hahaha!
Sekarang kami semua sibuk dengan final year project!

Saya sangat rindu kenangan2 antara kami semua.

* Waktu aku menulis entri nie, penuh dengan senyuman kerana teringatkan kenangan2 yang tidak dapat aku lupakan bila dengan mereka semua*
~Sambil dengar lagu kembang perawan oleh gita gutawa yang mendayu2 tue wat aku lagi sedih bila teringat akan meninggalkan mereka tak lama lagi bila tamat sem nie~

Itu saja yang mampu aku luahkan. Hehe! Tapi yang pasti kenangan2 selama di USM tak dapat aku luahkan dengan hanya menulis. Harap korang enjoy baca entry nie. 
See Ya!
Assalamualaikum 
(^_^)/

p/s: sila klik gambar tuk tumbesaran yer. penat kOt aku edit. Haha!

11 comments:

  1. ziarah blogger usm~
    xda chatbox ke? ssh la nk tglkn jejak nnt..huk9

    btw, xg tgk bola ke? usm lwn klntn td? hehhee

    ReplyDelete
  2. "jom bce sal dajjal di blog hacker...dn jgn lupe jd mbe hacker tau....hehehehe"

    Details

    ReplyDelete
  3. Singgah melawat pelajar USM
    Salam Perkenalan ya


    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan hantu GiGi dr UIA!aummm!

    ReplyDelete
  5. @Telaga Putihthnks yer cz ziarah blog sy...
    okei..nanti sy try wat chatbox...
    nanti anda tinglkan la jejak slalu yer..hehe

    xtgkla wak...ramai sgt orang g...mls pulak..
    tahu keputusan jew sudah..hehhee...

    ReplyDelete
  6. @kirani mia

    wsalam...thnks ...blog anda nice jugk...baru pas singgah td..huhu...^^..slalu2 la dtg yer

    ReplyDelete
  7. @hacker

    okei hacker...thnks..sy dah ziarah blog anda sudah...hehe

    ReplyDelete
  8. @Admiral Hafiz
    slam perkenalan jugk yer ...
    thnks yer cz sudi singgah and bace blog sy..
    keep in touch k....
    suke bace blog anda..nice...

    ReplyDelete
  9. @hantu GiGi

    haha...cumil nye name....
    nape hantu gigi?hihi...
    salam perkenalan jugk yer dari USM..

    ReplyDelete