)*.:: heart kOrang ::.*(

Monday, January 10, 2011

Tompok kenapa kamu pergi? T_T

.
.
.
TOMPOK dengan ifah! i miss u TOMPOK


Mood saya sedih =,( huk3...
kucing saya TOMPOK dah xda.
baru tadi mak call beritahu yang TOMPOK dah meninggal.
TOMPOK adalah kucing saya. tapi dia dah pergi tinggal kan saya.
mak cakap dia kena langgar dengan motor dekat depan rumah.
Lepas nenek bagi dia makan, dia duduk kat depan pagar rumah, and jalan kat kawasan depan rumah.
kat situ dia kena langgar.
dia x mengiau cuma bergolek2 .
mesti dia tahan sakit.
mesti dia sakit =( Ya Allah. saya betul2 sedih.
saya baru nak baca jurnal kemudian mak telefon and beritahu khabar nie.
Abah tanam dia dekat sebelah mak dia.
Time abah balik dari keja badan dia dah keras dah.
TOMPOK , saya rindu kamu.
Maafkan saya sebab xdapat jumpe kamu.
saya jauh T_T
semua orang kat rumah sedih dengan pemergian kamu.
kami semua sayang kat kamu.

MSAJ  kata ' mungkin 2 ajal dia, kite xleh tahan, dah sampai masa dia nak pegi '
mungkin betul cakap dia.
saya mesti redha.

1 comment: