)*.:: heart kOrang ::.*(

Wednesday, January 26, 2011

Habis test minOr ^_^ Lega


Assalamualaikum =)
Fuh! penat yang teramat sgt. Dah beberapa hari kOt aku xberblOgging and berfaceboOking.
Bz sebab ade test minor, so sebagai seorang yang tak berapa nak pandai kan kenalah belajar. Haha!
Nie pon baru jew bis test kul 10.0o tadi.
Dok borak2 pasal test tadi barulah aku tahu yang jawapan yang salah akan ditOlak 0.2 markah.
Tuelah x baca instruction kat kertas sOalan tue. Nielah padahnye (--")
Glew lah! 0.2??? Bnyak jugak kOt aku tembak tadi.
Kalau tahu bek aku tinggal kosOng jew. 
hehe!

Tapi lega yang teramat sangat sudah.
Boleh lah aku bercuti dengan senang haaaaaaaati.... huhu!
Oopppss lupe pulak, aku balik KL hari Sabtu nie, yey!
Tiket kul 1.30 pm yer kawan2. ^_^
Agak2 sampai 6.30 pm gitue.
So, hOpe ade oranglah yang akan menjemput kepulangan ku.
Chewah! cam VIP! 
sO, kepada sesiapa yang bernama Mohd Safiq tue faham2lah yer.
tOlong jemput saya di Bukit Jalil.
hehe! (^_^)\/



0 comments:

Post a Comment