)*.:: heart kOrang ::.*(

Saturday, January 15, 2011

Bermain dengan cacing. syok!

Cacing? worm? eiii yuks ke? haha! harini aku bermain dengan cacing yer kawan2 ku.
final projek aku xde kaitan dengan cacing pon. Hehe! just tolong kawan aku tue keluarkan cacing dari sludge yang dia ambil kat treatment plant Sg. Dua USM. Disebabkan aku wat eksperimen harini kejab je, so aku adalah banyak masa nak tolong orang lain, balik bilik pun bukan aku ada buat ape2. Buang masa je nanti.
sO, aku pun saja la duk lab lama2. Haha!

Tengok bawah kalau korang x geli dengan cacingla. Hehe! Selamat menengok yer.
*
*
*
*
*
*
*

Tadaaa! niela sludge yang aku cakap tue. Cacing yang ada dalam sludge tue banyak tul, ada yang panjang, pendik, kecik, besaq pun ada. Dahla susah nak ambik dia, men lari2 and nyorok2 pulak dia dalam sludge tue.
Pandai jugak yer cacing nie. Tue lah kawan yang aku tolong dia tue. Nama dia Zhou Jie. Dari China beb, jangan men2. Haha! But hari ni penuh dengan ketawa2 seharian di lab yer.
Macam2 ragam ada budak2 nie wat lab harini.
Sonok sangat aku. Hehe!

Harini macam beselah keje aku mengangkut dionizer tuk keladi bunting ku. Meh aku kenal kan korang dengan mesin yang aku selalu guna tuk ambil dionizer tue. Tengok bawah pleasa. Hee!

Niela dia. Aku xtaw pulak nama mesin nie.
Tapi yang aku taw benda alah nie aku guna tiap2 hari tuk  si keladi bunting aku.
Heeeh!

Cam beselah, baru jew masuk pintu, LA dah taw da tujuan aku ke lab tue. Masuk2 jew En. Fadzli kata " dionizer lagi la tue". En. Fadzli dah jadi cam ahli nujum pak belalang da. Sebab aku xcakap pape lagi dia dah tahu aku g lab dia nak ambik dionizer. Haha!

Asyik tengok mesin jew, meh pulak tengok gambar aku di dalam lab yer. Heh! Perasan jew.
Kalau xnak tengok tolong skip pic. nie yer. Hahahaha!


Maaf yer, muka selebet sikit. Penat sebenarnye. Keh3! Alasan jew. 

Pastue meh pulak tengok kebun aku yer. Xdela kebun sangat pun, tapi aku nak cakap kebun jugak. Kat sinilah tempat aku letak si keladi bunting aku and sekaligus merupakan tempat aku nyer final p0jek..

Nila Si Keladi Bunting ku.
Sian dia dah layu sebab effect heavy metal yang ada dalam air tue.



Oklah, aku mahu chow dulu. Esok pagi2 dah nak kene g lab lagi. Tapi walaupun hampir seharian di lab, aku gembira berada di sana. Hahaah! Penat tapi best!
Sebelum balik tadi aku dah sediakan barang tuk lab esok, t senang sikit.


Daaaaa! Selaamaaat malam k. 
Assalamualaikum =D

0 comments:

Post a Comment