)*.:: heart kOrang ::.*(

Monday, January 10, 2011

Dennis Oh...American guy =p


Assalamualaikum and halo2!
gambar nie untuk korang. haha! maaf yer, mamat depan nie dah berpunyer tapi yang belakang sekali tu single mingle lagi. ceh!
i miss this time. gambar nie time ktyorang g KL same2. 1st time aku makan teppayanki.
banyak glew sayur. yuks! aku dah la xsuke sayur. =( tapi MSAJ suke jew wat aku jeles dia boleh makan sayur. sebenarnya aku xjel0s pon. (^_^)


Harini ingat aku nak tolong kawan bek ku fiera, buat COD reagent untuk eksperimen die. 
dah siap2 dah nie, tinggal nak pakai kasut jew. Last2 dia tep0n cakap xjadi pulak.
Hai! saja jew sebenarnya nak tolong dia, lagipun aku nyer sample dari Silterra untuk buat final pojek xsampai lagi, so daripada aku tak da keje nak buat baik aku tolong kawan aku tue. kan? kan?
Tension betul dengan final projek nie, susah hati cause aku nyer projek x start lagi.
(^^')

So disebabkan kelas aku tadi start jam 2.00 petang, so masa2 pagi ku dihabiskan dengan menonton movie.
Memang teruk tul punyer perangai. Macam nie ke final student?!
Watever! haha! jangan aku menyesal nanti sudah syikin.
Tadi macam bese aku tengok movie SWEET SPY!.
Encem glew actor dia. Aku shuke glew bile dia speaking english. oh no! hahaha!
Meh aku kenal kan ea.


.
.
.
.


Haa encem x? aku citer kat MSAJ pasal actor nie. 
Saja la nak sent gambar nie bagi MSAJ tengok tapi dia xnak pulak. Jelos la tue =p hahaha!
Ensem kan MSAJ? jangan jel0s!

Haa nie profile die
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Name: 데니스 오 / Dennis Oh
Real name: Dennis Joseph O’Neil
Profession: Model and actor
Birthdate: 1981-Aug-29
Birthplace: United States of America
Height: 188cm
Weight: 83kg
Star sign: Virgo
Blood type: A
Family: Mother (Korean), father (American) and an older brother
Education: Savannah College of Art and Design
Hobbies: Drawing, traveling and photography

Dia membuatkan aku berinspirasi untuk bercakap bahasa omputeh.
 haha!
Ok la nak choww dulu. nak g solat & hope dapat la aku start baca jurnal. heee!
wish me luck!

p.s:
The most important thing in our world is how much of yourself 
you can sacrifice for the sake of others.
Think about it!


0 comments:

Post a Comment