)*.:: heart kOrang ::.*(

Saturday, January 15, 2011

Free x? Meh join kontest blog paling comel nie!


Wah ada contest lagi seh! saja jew aku nak join, xmengharapkan kemenangan pun sebab aku usha blog orang lain ada yang lagi cumil2 gitu.
sO, untuk mengisi masa lapang aku skang nie, so pe kate aku tulis ckit entry pasal contest nie.
jEng2! baca kat bawah k syarat2 nyer.

*
*
*
*
rule-rules nye.. haha! :

 warga negara MALAYSIA (itu mesti yer)

 semua jantina diterima (xkisah lelaki ke perempuan!)

 ada blog! takder blog .. ditolak !

 kena follow blog aku.. tak nak follow takper.. tak der paksaan :)

 tag 4 orang rakan anda , yang anda yakin ley join.


Due date:

5.2.2011 ... itupun melebihi 100 orang penyertaan .


Hadiah:

DUIT menanti anda !

anda di tag :


apa lagi ? kalau anda rasa blog anda comel . jom join cepat2 ! tinggalkan link blog , nama dan email di ruangan `iNi !'



2 comments: