)*.:: heart kOrang ::.*(

Tuesday, March 1, 2011

.: Thanks kawan :.



Dari hari Ahad lagi aku berasa tak berapa sihat. 
Perut sakit, kena dirhea (betul ke eja nie), demam pulak, memang Tuhan jew yang tahu.
Pergi lab pun terpaksa aku gagahkan. Tak nak pula susahkan kawan2 aku tuk tolong ambil kan sample. 
Dyorang pun dah pening dengan masalah mereka sendiri and tak nak tambah lagi beban dyorang.
..
..
Baru aku tahu, sebenarnyer dyorang risau jugak kat diriku nie. =) hehe!
Pernah tak terasa yang diri nie tak penting untuk diri orang lain and rasa tidak dipedulikan orang lain?
Kadang2 ade jew fikiran yang tak berapa enak macam nie muncul kat fikiran ku. 
Tapi bila Allah s.w.t bagi ujian sakit macam nie, rupernyer ade hikmah.
Baru aku tahu yang kawan2 ak risau juga pasal diri nie. 
Maaf yer bila sakit aku tak boleh nak bergembira, bergurau, bersama2 dengan mereka macam selalu.
Maaf yer kawan2. 

Bila sakit banyak benda yang aku terlepas, kelas terpaksa aku skip, mock interview terpaksa aku lupakan, 
nak tengok group last present zcu100 pun terpaksa aku abaikan, bukan senang nak tengok din and faiz present. keh3.
sebenarnya sakit tue bukan alasan kalau kita benar2 ada keinginan dan keazaman kan?

Tapi memang pagi tadi ak betul2 tak larat nak bergerak. Pagi2 lagi dah mintak tolong k.miza tuk ambilkan sample. Perut nie masih lagi tak tunjukkan tanda2 nak baik. Tapi harap2 esok akan beransur pulih. amin~

Thanks yer kawan2 atas ambil berat korang shume pada she. sangat2 terharu.
Maaf fiera coz tak dapat pergi keja same2 rnie.

0 comments:

Post a Comment