)*.:: heart kOrang ::.*(

Monday, March 7, 2011

Henfon hilang boleh beli yang baru

This week macham2 yang jadi yer.
penat sungguh harinie. Buat test AAS untuk sample water hycinth dari pagi sampai ke petang.
tapi result pulak tak memuaskan. ish3.
shumenyer negatif. itu petanda yang tidak baik yer.
macham mane la nak wat discussion nanti tuk tesis. hehe!
alasan! sebenarnyer malas nak bagi reason kenapa macham tue berlaku.
shumenyer nak perfect jew. mane boleh cik ikin oOii.


This week jugak, hefon pakcik cit saya tue ilang.
hilang bukan ape, salah die jugak, terjatuh kat highway time bawak motOr.
tuela seronok sangat g konvOi naik motor dengan kawan2 die ke johOr and meninggalkan saya sendiri.
daulat tue daulat. haha! gurau jew. =p
tak pelah awak, takde rezeki nak wat macham mana. 
t kiter g beli hfOn baru k! ^^
saya nak Ole2 dari johOR ye encik safiq oOiii!!!

jangan risau k wak, benda yang hilang boleh diganti balik.
Everything is gonna be alright!

Then this jugak, aku akan pulang ke rumah.
yeyyy!!!!
tuelah masa yang ditunggu2. hehe! 
baru jew pas beli tiket tadi tuk balik k.l ri jumaat nie.
i`m sO happy ^^
tiket pukul 11.30 a.m, so pah abis kelas, wat lab jab and terus berlari ke terminal sg. nibong.
berlari ? haha! tak la. harap2 sempat sampai. ^^
sO, kena fikir sape nak ambik nie yer kat stesen bas bersepadu nanti.
mak keja pulak, sampai mayb 4.30 p.m.
sO, incek saya tuelah yang menjadi mangsa. haha!
disebabkan tempat kerja anda dekat dengan BTS so faham2lah yer incik fiq .
sO, MSAJ please ambik saya t k! huhu! (^,^)


2 comments:

  1. suggestion:
    font kat posting area blog awak lebih kurang sama ngn background..agak sukar nak baca.mgkin ke tukar warna putih..bw,nice entry... =)

    ReplyDelete
  2. @fatah

    ^^ thnks for ur suggestion..
    sebenarnyer ade background kat belakang nie, tapi lambat pulak munculnyer...
    dont know y benda tue lmbt..
    but thnks again sbb suggestion fatah..
    really appreciate it...
    nice ^^

    ReplyDelete