)*.:: heart kOrang ::.*(

Thursday, March 17, 2011

Master kat USM or UPM??

haip. salam. baru jew habis test untuk minor subject kul 10.00 pm tadi.
perasaan : macam beselah rasa relaks sikit.
sekarang tengah nak siap2 sijil2. tengah godek2 n selongkar2 kotak2 tuk cari lagi 1 transkrip akademik.
akhirnya tetap tak jumpe jugak. alahai manalah ko pergi transkrip oOi!
nak wat pe cari sijil2 nie, sebenarnya aku dalam plan untuk sambung master.
eceh2. degree pun tak habis lagi ada hati nak sambung master.
bolehla. hehe ^___^
bak kata abang yang aku jumper kat terminal sg. nibong tuk naik bas ke usm kata " elok la sambung master awal2, jangan jadi cam abang lambat dah baru sambung".
hihi!
so tomorrow, aku nak p settle kan pasal borang master ku.
doakan k semuanya berjalan lancar. nak p potostat sijil2, transkrip akademik, i/c, dll. huhu!
then mintak pengesahan! itu penting yer.

sambung master kat mane?!
tuela dalam dua jugak nie, tapi setakat nie dalam kepala ada 2 tempat .
1st USM la tapi kat engineering campus. 2nd UPM kat serdang.
kalau nak ikut kan, aku maybe ambik yang dekat dengan rumah la. UPM gitu. hihi!
tapi tue cuma perancangan, kemudian hari aku tak taw apa jadi. kot2 keputusan aku berubah ke. hihi!
yang penting aku apply dulu k.
tapi dua2 tempat sama ja ambik Environmental Engineering jugak.
cuma kat UPM Master of Environmental Engineering . and kat USM Master of Science (Environmental Engineering) so scope lebih besaq ckit. haaa! panjang lebar aku bebel. nie sume sebab aku tak ngantuk g. hahaa!

so mana yang lebih better? konpius3!

2 comments:

  1. she,
    pembetulan : engineering campus kat nibong tebal bkn kbg kerian....hik3
    transkrip ooo transkrip

    ReplyDelete
  2. @harifa

    hahhaa...sebenarnye nak test jew korang tahu ke x...
    hahah..padhal diri sendri yg slh..huhu...
    asyik teringt engineering tue kat kubg kerian jew...
    hihi..
    time kacih yer cik hafira..^,^
    syg kamO

    ReplyDelete