)*.:: heart kOrang ::.*(

Saturday, March 5, 2011

Kaca masuk dalam mata

wah tajuk entry cam suspen jew kan? haha! Selepas dah lama bersara dari St. John nie, harini aku menjejakkan kaki semula ke ofis st john. haahaa! Sebab tak da st. john jugaklah masa aku banyak jugak free, ceh! dulu cikit2 st. john. Tapi nak wat cam ner dah tugas kan. hihi!

sO, nak dijadikan citer nyer, rnie St. John buat Pertandingan kawad kaki dan rawatan kes, disebabkan helpers tak ramai, jadi sebagai ex-member st john aku pun terlibatlah jugak. Selaku casualty dan jugak examiner.
Nak taw kes ape aku dapat? ce tengok story line kat bawah nie yer. ngeh3!

Nampak ke x? hehe. kalau xnmpk klik tuk tumbesaran anak2 membesar yer. =p

sO, dalam kes nie, aku jadi passenger 7. selaku casualty no. 7 nie, aku kena berlakon sebagai penumpang bas yang kaca masuk dalam mata, and also concussion (nie maksudnyer hilang ingatan sementara tentang kejadian yang baru berlaku tue, but dia masih ingat tentang dirinya yang dulu. cengitu!)
jom skodeng gambar yer. macham2 gaya and ragam budak2 1st aider nie buat. ish3. hehe!

Haa..nielah tempat case kytorang. nie dalam bas yer. konOn jew dlm bas.haha!

Nampak darah2 yer bertaburan tue. nie shume sbb criminal jht yg sebabkan bas nie terbabas. hihi!

nielah pelakon casualty terbaik yer . hehe. sumpah xtipu.
haha! xsnonoh betul mimik muke. malu seyh!

dreber bas yg sentiasa cakap bukan salah sy. hehe!

ibu yang sangat bising bile suami n anaknye tak dirawat. huhu!


macham2 gaya!

..
..


Eii owng ngah sakit nie. tolong la cik!

Selepas.....

..
..
..





tadaa! nape mata sy dibalut begini..haha! xnampak jalan langsung.cis. hihi

Ayat yang paling selalu dikeluarkan..

Cik tolong cik, mata saya masuk kaca nie, nape tengok jew!
tolong la! 
nanti mata saya buta macam mana? 
nanti kekasih saya tinggalkan saya, saya tak nak buta cik.
saya muda lagi cik. saya nak kawin. 
tolonglah cik. mata saya sakit! cik! cik! 

haha!..ayat x boleh blah. 



0 comments:

Post a Comment