)*.:: heart kOrang ::.*(

Wednesday, February 2, 2011

ShoPping time! yey!

1 Feb ~ Hai ! ^^ kadang2 kite haruslah memanjakan diri sendiri. 
Hehe! sO, treatment yang baik adalah bershopping salah satunyer. 
N bagi aku jugak, cara len tuk manjakan diri dengan makan makanan yang sedap. Hehe!
Its a treatment ok!
Haha!

sO, disebabkan cousin aku, AIN nak balik umah die kat Melaka, jadi aku pOn ajak lah die kuar tuk bersOping. Haha! Bukan senang beb aku nak kluar dengan die , masing2 sibuk. Ceh!
So, ktyorang pon pergilah bertiga. Jeng3! 3 girls. No boys ok!

Haha! Tempat yang dituju? Macam biasalah times squares. Hehe! Tempat yang paling dekat, senang and paling syOk harganya, huhu!

Place : bus stOp pandan Indah. Hehe! hello tungggu bas pon sempat tangkap gambar ke.. hihi!
*
*
*


Place : T.S.. eceh3!
Nie kiteorang kat jepOn sekarang nie. Hehe!
Ade bunga2 sakura gitu. Cantik glew. Terpegun aku tengOk. Shuke3!


\./
\./


..
..
..

aku shuke glew gambar nie. with my sis! love u!


So, kesimpulannya, kami semua membeli barang2 yang sama tapi xserupa...hehe! iaitu beg sOrang satu and also baju sorang 1. huhu!
Misi tuk manjekan diri berjaya girls! gOod work kerana telah menghabiskan dwet pada hari inie...hehe!


0 comments:

Post a Comment