)*.:: heart kOrang ::.*(

Wednesday, February 9, 2011

keep smiling =)

4

Hehe! walau ape pOn keadaan yang korang hadapi, keep smiling okei! senyuman adalah miracle!

1

The Mines , tempat aku date haritue ngan pakcik cit aku. hehe! Banyak carrot2. hehe. beselah tahun ARNAB lah katekan. ceh!

2

Adakah muke kami sama? Surprised smileawat aku tengOk kat cnie muke sepesen jew. ish3. musykil2! kami bukan adik beradik yer. aku pasti! hihi!Flirt male

3

haaa?! sempat g kOt snap gambar. comey pulak aku tengOk gambar nie..hehe! sebelah tue my pakcik cit yer. ensem x? hehe! time nie ktyorang tengOk citer KHURAFAT. akhirnya plan time cutie aku menjadi. ngeh3!

Image0234

Gambar churi tembak yang ditangkap Oleh my pakcik cit. die memang shuke glew tangkap gmbr churi aku. ceh! malu la . Embarrassed smiletapi sebenarnyer dalam hati shuke. ceh! hehe! pakcik cit, tangkaplah gmbr churi manyak2 yer. I like it!Red heart

Image0241

Image0240

Setelah penat menOnton citer KHURAFAT yang menyebabkan aku nak sakit jantung, aku and pakcik cit pOn g lah ke KFC tuk mengisi perut yang memang kelaparan glew. Menu pilihan : DONUTS FISH!

sedap seyh! aku shuke glew. nyum3!

Image0243

Setelah perut kenyang! hati senang! penat berjalan! penat gelak, bergurau , bercherite, and penat segala, haruslah kami memulakan langkah untuk pulang yer. hehe!

seperti mana pakcik cit ambik aku kat rumah dengan kebenaran mak aku, macam tue jugak lah die kena hntr aku balik ke rumah yer.

xleh ade yang hilang. tangan , kaki, hidung sume meti chukup. hehe!

Jom pulang.

A happy day me with my lOve. thanks awak!Red heart

2 comments:

  1. @:: Zanna ::

    hehe....yup sedap2...
    siap ade sOs die sekali...nyum3...
    zanna cpt2 lah try...
    mesti try okei ^^!

    ReplyDelete