)*.:: heart kOrang ::.*(

Wednesday, February 2, 2011

BerjOgging di petang Ahad

Assalamualaikum korang2 sume. ^^
Wah da dekat 5 hari da aku kat rumah, hehe! Perasaan? Best sangat2.
Huhu! Home is the best place ever. Ngeh3.
N dah beberapa hari dah kOt aku x mengupdate blog aku nie.
Masa beberapa harinie dah aku habiskan bersama dengan familyku yang of course tersayang, hehe! Then, spupuku yang dtg duk beberapa hari kat umah mak aku nie. 
Juga masa dengan MSAJ.

Part 1: Berjogging dengan pakcik cit =p
..
..
..
..

Ahad petang, aku menghabiskan masa dengan MSAJ kat Tasik Perdana.
As usual la, pakcik cit (sekarang die dah x cit da.. hehe!) tu ajak aku berjogging. Ngeh3!
1st time kOt selama ktyorang couple nie g jog same2.
N 1st time jugak aku berjog bersama seOrang lelaki. Ceh! Poyo jew!
Btul x tipu. Huhu! =p

Aku wat kan rOti bakar tuk ktyorang and also bawa tali skipping, saje2 nak men2. hehe!
Sebab MSAJ kate die susah nak lepas smpi 10 bile lompat tali tue.
Last2, berjaya jugak budak tue lompat smpi 17 kali tanpa henti. Yey! goOd jon my dear. Lap u lah. Hihi!

Then, g daki tempat yang cam bukit tue, tinggi tul. MSAJ kate benda cam nie nak menguatkan stamina kaki. Aku pOn ikut jewla. Fuh! Memang semput kOt, mane xtanye naik atas tue sambil bOrak2 . mengah kot! Naik tangga yang leh tahanlah tinggi tuk sampai kat memorial Tunku Abdul Razak tue. Sampai MSAJ tue, semput . hehe! Dah taw ade asma lagi nak lari2. ceh!

Hasilnyer berjaya jugklah kami mengeluarkan peluh . haha!
Yey! Sempat jugklah ktyorang mengsnap2 gambar. Haha! Tapi sayang nyer ade kat fOn MSAJ, tak dapatlah aku nak menguploadkan nye kat cnie. Len kali la ea. =p
Ceh!
(^_^)\/ pas siap2 tue, ktyorang g gerak ke kedai mamak, p pekena teh tarik n roti planta tuk MSAJ n aku cam beselah roti telur n horlicks. Huhu!
Macam nie, g berjog pon xde hasil nyer, haha!
Thnks MSAJ...

p.s: nanti aku uplOad gambar nye k. hehe! see ya,,,,


0 comments:

Post a Comment