)*.:: heart kOrang ::.*(

Tuesday, December 14, 2010

Sy minx maaf = i am sorry

Assalamualaikum =)
Camat pagi. sy harap hari nie lebh menggembirakan & lbh baik dari semalam. amin.
begitu juga dgn hari2 korang sumer.
Awak... saya minta maaf.
Sy harap x terlambat untuk minx maaf pada seseorang.
Saya dah hilang kan something yg amat bermakna yg awak pernah bagi.
Hasil yang awak buat sendiri tapi saya dah hilangkan.
Saya tahu awak mesti kecewa bila dapat tahu. 
Tapi saya akan cuba cari balik barang tue. Saya tahu ia ada di rumah cume saya xdapat jumper. Saya xingat saya letak mana. Saya memang pelupa. Tapi saya xpernah luper apa yg pernah awak bagi. 
Saya xpernah luper terus mencintai & merindui awk.
Awak.. maafkan saya kerana telah hilang kan lukisan yang awak bagi.
Kalau awak bace entri ini, benda nie la yang saya nak beritahu semalam tapi saya xsampai hati.

Lukisan yang awak bagi amat bermakna tapi saya dah hilangkan. (sila abaikan barang2 belakang tue yer!).
Saya harap balik nanti saya akan jumper lukisan tue. 
Saya janji pada awak sy akan cari sampai jumper.
Saya akan cari due2 lukisan yang awk bagi. Maaf kedue2 lukisan tue sy xjaga dengan baik.
Sy betul2 minx maaf. Sgt2.

D`tulis oleh:
:: perempuan yg kecewa ::
p.s: sy minx maaf awak.

0 comments:

Post a Comment