)*.:: heart kOrang ::.*(

Friday, December 17, 2010

MISi Begedil

Assalamualaikum =)
Diariku December 16, 2010.
Mood aku harinie, mmm… bese2 jew. Tak happy, sedih adew sikit. Hahaha!
Percintaan: Harinie mood percintaan aku tak berapa ok! Ada masalah sikit & salah faham antara kami. Huh! Memang cinta nie banyak betul dugaan nya. Tapi aku xsalahkan sesiapa, mungkin aku yang tak faham dia. Entahlah labu.
Tapi untuk menceriakan hari aku, & aku tak nak fikir masalah yang aku hadapi skang nie.
So aku cari alternatif lain. Hehehe!
Hari ini aku buat bergedil dengan adik2 ku. Hahaha! Aku tgk dyorang kesian duk umah xde aktiviti nak buat. So dah alang2 aku ade kat rumah sekejap jew, nak jugak mengisi masa yg indah2 dgn budk2 nie.
Nak taw nape ak nak cube wat begedil? Sebab aku nak try wat begedil nie tuk MSAJ, die suke glew makan begedil. So kalau misi begedil kali nie berjaya, aku nak buatkan begedil tuk die.
Chewah! Romantic x? hahaha! Ceh!
& sebab ke-2 adalah aku xnak kalah ngn MSAJ. Hehe! Dia pandai masak, tapi aku xreti masak. So skang dalam proses blaja la nie. Huhu!

Misi kali nie ade 3 orang chef. Jgn men2. 3 orang chef tue. Kalau xsedap jugak begedil nie xtgaw la ak nak cakap pew. Hehe!
Meh aku kenal kan korang dengan chef2 nyer k.
Chef pertama adalah chef iwan. Atau lebih dikenali sebagai chef wan. Mesti korang kenal. Hahaha!
chef ke-2 adalah chef ifah. Haaa....peace* Nak taw chef ifah nie msg kawan die yg die tgh masak BERDEGIL ! sepatutnyer bergedil Hahaa! Aku gelak besar lah. Hahaha!

& chef ke-3 adalah aku! Maaflah yer xde gambar. Haha! Malaslah nak g ambik tudung & makeup2 semata2 nak tangkap gambar sekeping tuk masuk blog nie. Hehehe!

Macam2 gelagat la budak2 nie. Tapi terpaksa la aku sabar. Nak wat camner xnak mo0d gembira ktyorang jadi xbest. Hahaha!
Nak lihat hasilnyer?
Cpat2 tgk pic. Bawah…
Tadaaaa! 




Pandai x ktyorang buat. Jgn la puji lebih2 malu i. hahaha! Gurau jew.
Dapat 27 biji taw semua ayer (2 ketul dah dimakan oleh kami) Hehe!
Luper nak gtaw. hiasan tepi2 tue dihias oleh chef iwan.
Okei la. Selamat bergumbira sumer!

D`tulis oleh :
:: Chef ikin ::
p.s: bagi yg perempuan rajin2 la blaja masak, jgn jadi cam aku yg malas nak blaja masak. Last2 sian MSAJ selalu mengeluh xdapat makan masakan aku.
p.s.s: tuk perempuan yg dah ade pakwe tue blaja2 masak awal2 k. T senang bile dah kahwin. Haha! (nasihat orng aku xwat pon =p)
p.s3: maaf MSAJ.



0 comments:

Post a Comment